Oproep Algemene LedenVergadering Vegetariërsbond-2023

Geachte leden en donateurs,

Graag wil ik jullie uitnodigen voor de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering van de NVB. Deze zal, net als vorig jaar, digitaal plaatsvinden op

Vrijdag 23 juni om 20.00 u.

Tijdens de ALV blikken we terug op 2022. Een jaar waarin wij onder meer de eerste VegaFeb Challenge lanceerden en tientallen restaurants met een bovengemiddeld aantal vega(n) opties op de menukaart zich bij het Lekker Vega Keurmerk aansloten. Ook is het aantal bedrijven dat V-Label producten op de markt brengt flink toegenomen en werd er een V-Label commercial op de STER-reclame uitgezonden.
Daarnaast presenteren we onze plannen voor 2023 en doen we uit de doeken wat we achter de schermen allemaal doen om de positie van vegetarische voeding te versterken.
De ALV is tevens een gelegenheid om het bestuur en de medewerkers van de Vegetariërsbond beter te leren kennen, vragen te stellen en ideeën uit te wisselen. De afgelopen jaren was het noodzakelijk om de ALV digitaal te houden. We hebben in deze periode gemerkt dat het voor veel leden makkelijker is om aan een digitale ALV deel te nemen, waardoor de betrokkenheid hoger is geworden. We hebben daarom besloten de ALV ook dit jaar digitaal te houden.

Hoe gaat dit in z'n werk?
Geef u op voor deze ALV via info@vegetariers.nl, of per post: Celebesstraat 80, 1094 ET Amsterdam, en vermeld a.u.b. vooral uw lidnummer en postcode.
Daarna ontvangt u de agenda en alle benodigde stukken, plus een heldere instructie om aan deze ALV via internet middels uw computer, laptop of tablet te kunnen meedoen. Natuurlijk geven wij u ook de gegevens waarmee u aan de vergadering kunt deelnemen.

Ik hoop u tijdens de jaarlijkse ALV te mogen ontvangen!

Floris de Graad
Directeur Vegetariërsbond